صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : ورزش صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : خبر همدان صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۴

شماره
۵۸۶۹

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۴ ◀ ◀ Saturday 2025 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر*: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، با بیان اهمیت کسب رضایتمندی حداکثری مسافران در ایام طرح نوروزی 1404، از اقدامات ویژه‌ای برای نظارت بر سامانه حمل‌ونقل و تسریع در رسیدگی به شکایات خبر داد.
به گزارش هگمتانه، محمود خدای وندی گفت: این اقدامات شامل نظارت بر نحوه تهیه و نصب پلاک‌ها، استفاده از فناوری رمزینه در بلیت‌ها و نظارت ویژه بر فروش بلیت‌های حضوری و اینترنتی است.
رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدامات ویژه‌ای که در راستای بهبود کیفیت خدمات مسافربری در ایام طرح نوروزی سال 1404 انجام شده است، خبر داد.
وی اشاره کرد که این اقدامات باهدف کسب رضایتمندی حداکثری مسافران و تسهیل فرایند ثبت و پیگیری شکایات طراحی شده‌اند.
خدای وندی توضیح داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات این دوره، نظارت بر نحوه تهیه و نصب پلاک‌ها در داخل اتوبوس‌ها برای اعلام راه‌های ارتباطی مسافران است. این پلاک‌ها شامل اطلاعات تماس و پیوندهایی برای درج و پیگیری شکایات مسافران خواهند بود که به مسافران امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی، شکایات خود را ثبت کنند.
وی همچنین بر استفاده از فناوری رمزینه در بلیت‌های مسافران تأکید کرد. این کد شامل اطلاعاتی چون لینک سامانه 141 و مشخصات شرکت مسافربری است که با اسکن آن، مسافر می‌تواند به‌سرعت و به‌صورت خودکار به سامانه 141 متصل شود. این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشخصات مسافر و شرکت مسافربری به طور خودکار ثبت می‌شود و تنها کافی است موضوع شکایت درج شود.
خدای وندی افزود: با این سامانه، تمامی شکایات مسافران در کمتر از 24 ساعت رسیدگی خواهد شد.
رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر همدان همچنین به نظارت ویژه بر پیش‌فروش بلیت‌های حضوری و اینترنتی اشاره کرد و گفت: ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان‌ها مسؤولیت نظارت دقیق بر این فرایند را بر عهده دارند. این نظارت شامل بررسی نحوه فروش بلیت‌ها، اطمینان از رعایت قوانین و مقررات و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده است.
به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، خدای وندی در ادامه اظهار کرد: هدف ما این است که با استفاده از فناوری و نظارت دقیق، سفر مسافران در ایام نوروز با کمترین مشکل و بیشترین رضایت انجام شود. این اقدامات نه‌تنها بهبود تجربه سفر مسافران را به همراه خواهد داشت، بلکه به افزایش اعتماد عمومی به سامانه حمل‌ونقل جاده‌ای نیز کمک خواهد کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: